04 July 2009

ada betul jugak, si pembawa sial ni



aku grab dari user my-lfc!, rizman

Penyokong Liverpool toksah risau Owen ke OT. Rekod telah membuktikan Owen ada
badi yg akan menyusahkan team yg ambilnya selepas Liverpool.

1. Sebaik saja
Owen tinggal Liverpool & join Madrid, Madrid tersungkur dlm La Liga & Liverpool
menang Champions League tanpanya & digeruni semula;

2. Fabio Capello tak pilih
Owen dlm team England, England mula mencapai kemenangan dlm perlawanan2nya;

3. Newscastle beli
Owen selepas tinggal Madrid, musim lalu team ini kena
relegated.

4. Musim ini
Owen bermain utk Manyoo.....mungkin Alex Ferguson dah
bertemu pembaca talkin utk kebumikan dirinya sendiri...

1 comments :

  1. saplo182 said...

    haha,, dulu aku tgk bola aku ske tgk owen. sampai owen men utk newcastle aku masih minat mamat neh. tpi ble dier g je kelab setan tu baru aku taw yg owen bukan lar pandai sgt.. huhuh bongokkkk